2010. október 6., szerda

Ezer boccs... és egy kis beszámoló (:

Szisztok!
Tényleg bocsánat,h nem írtam eddig!!! Mindenkitől millió Bocsi!! De nem volt mit írni,nem volt sokszor kedvem írni...és egyszerűen nem volt ihlet :D
Megpróbálok sok minden leírni,h mi történt...
Ma vagyunk itt már 32 napja...Ma szerda van és szabadnaposak vagyunk (: Az idő gyönyörű,süt a Nap,bár nincs meleg,de nem fúj a szél,hála Istennek (: Szóval szép időnk van... én természetesen az ágyban fekszem egy kis torokfájással,meg rossz közérzettel,de sztem majd lemegyek a partra egy kicsit sétálni,hátha jót tesz (:
Szóval...Vasárnap vt 4 hete,h elutaztunk és még mindig nem érzek honvágyat... érdekes,de ahhoz képest,h eléggé kemény fizikai munka,nem azt érzem,h fuh de szar,hanem az,h végre dolgozom,végre külföldön és végre van saját keresetem (: Tudom tudom,még fiatal vagyok...és most még ezt mondom...de legyen elég ennyi,h nekem most nagyon jó itt kint (: Persze azért hiányoznak a hazai ismerősök,barátok,rokonok...de nem annyira,mint hittem... Szeretlek titeket!! (:
A munkában nem sok új dolog történik,csak annyi h emelték a szobák számát,amit ki kell takarítanunk természetesen...most hétfőn már 9et kellett...bár én már pénteken is annyit csináltam...úgy van,h szervíz napon 12t kapunk és elvileg azokat a szobákat kapjuk Intake Day-eken (hétfő-péntek...amikor a vendégek jönnek-mennek:D) de mivel mi még "kezdők" vagyunk,ezért azokból csak 8-10et egyenlőre...de tnap mta Vicky(az egyik főnök) Vivinek,h pénteken már 10-12t fogunk kapni,mint a többiek...hát mit ne mondjak,elég érdekes lesz...na m1....majd meglátjuk (:
Hétfő az nagyon kincs találó nap vt :D találtunk vicces szemüvegeket meg kitűzőt,meg bontatlan üdítőt,meg ilyen apróságokat (: No meg én egy alig talált Lacoste parfümöt :P
Tnap elmentünk feladni a Home Office-t,amit azért kellett,h legálisan dolgozzunk és jó drága is vt: 104.05 font...szóval igen :s most nincs pénzünk,de hnap éjszaka jön a pénz a kártyára úgyh senki ne aggódjon,nem halunk éhen,mivel a hűtő tele van!! :D De azért igen-igen várjuk a Pénteket :D
Tnap intéztük az NI numbert is (a TB,vagy biztosítás...v mi:D) úgyhogy már az is lesz. 2 héten belül postázzák (: Már csak egy papír munka szerű van,az pedig a Journey Begins nevű papír,amit a Road Map roomban kaptunk...emlékeztek,ahol csupa csoki meg üdítő várt minket az asztalon (: na azt a papírt még meg kell csinálni...megnézni itt Butlinson belül,h mi hol van és bejelölgetni a papíron,meg matricákat ragasztgatni és a kérdéseket megnézni aztán pedig lesz majd egy vizsga is...ezt mind azért,h ha egy vendég megkérdez minket,h mit hol talál,akkor mi tudjunk neki válaszolni (: Aranyosak mi!? :D mindenre gondolnak,h a vendégnek jó legyen :D
Valamelyik nap a múlthéten elnéztünk Viviel a piacra és nagyon jó kis cuccokat láttunk úgyh sztem vasárnap megint betámadjuk :P 15 perc séta innen,szóval nincs messze (: Van fölötte egy vidámpark,ami tök izgiii,úgyh oda is fel akarok majd egyszer mindenre ülni :D Balu megígérte,h az első fizuból elmegyünk GoKartozni,de legyengült,úgyh az még mindig várat magára :(
Mivel a cipő,amit hoztam otthonról beázik ezért vennem kellett egy fekete cipőt és tök jó áron találtam is egyet (: 5.99ért (: kényelmes és nem ázik be ^^ Úgyh van egy jó kis cipőm is már (:
Eléggé összehaverkodtam egy-két magyarral úgyh sokat lógok lenn,ezért is vagyok kevesebbet a gépe előtt...Viviék is lenn vtak tnap este velük a 'C' soron... én kivételesen nem,mert itthon maradtam pihenni és filmezni....
Nem tudom,mit írhatnék még...sztem semmit...
egyenlőre ennyi (:
sok puszi mindenkinek,aki szeretné (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése