2011. április 10., vasárnap

Változások

Bár már megszokhattátok,de ismét nagyon rég írtam. Tavaly utoljára :D
Menjünk sorrendben a múltban történtekkel...
London
Gyönyörű.Nagy.Szép.Csodálatos.Elképesztő.Fárasztó.
Ez a pár szó jellemzi azt a 3 napos kalandot,amit a fővárosban töltöttünk. Egy kis szállóban helyezkedtünk el és egyből el is mentünk sétálni. A belvárosban voltunk,ami azt jelenti,h a közelünkben volt a Big Ben,Parlament,London híd,Picadilly,Trafalgar tér,Tower Bridge (bár az egy picit messzebb...) és a Millenium híd. Nagyon tetszett az a pár nap,amit ott töltöttünk. A nyüzsgés,az emberek,az épületek,minden! De nem laknék ott... Számomra Anglia nem az a hely,ahol én otthon érzem magam.
Amikor ott voltunk,velünk jött Zita legjobb barátnője,Dia is. Aranyos lány! (: Sokat ökörködtünk és sok kép is készült. Csináltam egy videós összeállítást Londonban töltött időnkről,ezt You Tube-on meg tudjátok nézni,ha kíváncsiak vagytok. Ha jól emlékszem,akkor a címe: London with them. Azért nem tudom megmondani pontosan,mert itt Butlinsban letiltották a You Tube-ot,Skype-ot és MSN-t.
Visszatérés Butlinsba
Igen igen meglepőd dolgok vártak itt. Amikor eljöttünk,a szerződésünk lejárt és akik maradtak,azok 0 órás szerződést kaptak,ami annyit jelentett,h nem volt leírva a minimum heti óraszám,amit dolgozniuk kell,csak amikorra be vannak írva,akkor kell menniük,de ez csak a papírforma,előre tudták a beosztást. De ezek közül a személyek közül is volt,aki haza tudott menni pár hétre. Mi,akik 6-an hazamentünk,amikor visszajöttünk egy új szerződést fogadott minket,ami csak Április végéig szól. Eléggé meglepő,mivel csak mi 6-an kaptunk ilyet,pedig azt mondták,h mind a 10 új magyar,aki szeptemberben jött,ilyet fog kapni. De semmi baj,ezt is túl éltük,mivel azóta már mondták mind a 6-unknak,h Novemberig biztosra kapunk szerződést,szóval megnyugodtunk!
A másik sokk,az az internet volt. Nem tudunk Skype-ozni,Msn-ezni,You Tube-ozni és még egy pár oldalt megnyitni. Az indok az volt,h sokat torrent töltöttek le dolgokat,ezért korlátozták a netet,mert ezek az oldalak lassítják. De ehhez is alkalmazkodtunk,páran fogtuk magunkat és elmentünk Skegnessbe mobil internetért,amivel használhatjuk ezeket az oldalakat is,csak egy gond van vele,annyira lassú,h nem sokat ér. De ezt is meg lehet szokni,nem!?
Költözés
Januárban,amikor visszajöttünk,kijött volt osztálytársam is,Dávid. Együtt lakott pár napig velünk,amíg ki nem derült végleg,h felveszik. Én mondtam,h egy feltétellel költözöm el Balutól és Vivitől,ha kapok egy single szobát. De ezt csak akkor tudták megmondani,ha Dávid hivatalosan is Butlins lakó lesz. Így is történt. Dávidot leszerződtették én pedig kaptam egy single szobát. Nyugis helyen,egyedül. Nagyon élveztem! Kb egy hónapig. Aztán alig voltam otthon. Mindig Zitánál és Diánál lógtam,mert unatkoztam. Aztán amikor kiderült,h Zita legjobb barátnője jön ki az új magyarokkal dolgozni ide Március végén,akkor ki kellett találni,h hogyan is szeretnénk lakni. Mivel Zita és Dia mellett felszabadult egy accomos kettes lakás és kitaláltuk,h oda beköltözne Zita és legjobb barátnője,Dé (ő is Dia,úgyh innentől kezdve valahogy meg kell őket különböztetni.. :D) én pedig Zita régi szobájába,Dia mellé. Nagyon jó ötletnek tűnt és kivitelezhetőnek is,csak Wendy anyánk,a Team Accomon (ahol a lakásokat tartják nyilván) mondta azt,h ne zargassuk ilyenekkel,mert 38 embert kell elszállásolnia és nincs embere kitakarítani az én volt single szobámat. De azt is mta,h majd ha mindenki beköltözött,akkor majd variálhatunk,de addig maradjuk ott,ahol vagyunk. Elfogadtuk. Utána bementünk a főnökünkhöz,mert én egyszer kérdeztem tőle,h lehet-e a magyarok elé menni a reptérre úgy,ahogy elénk is jöttek 3-an. Bementünk és azt mondtam,h mehetek. Hazafelé menet eszünkbe jutott,h mi lenne,ha Wendynek felajánlanánk,h mi kitakarítjuk az én volt szobámat és akkor nem kell azzal szenvednie. Belement. Úgyhogy én az nap este már másodjára költözködtem. Szóval most itt lakom Diával együtt,Zita és Dé mellett (:
Új magyarok
Hogy is kezdjem...Nagyon jó fej mindenki! Elég hamar beilleszkedtek. Gyorsabban,mint mi Szeptemberben. Most már nem vagyok újnak mondható. 7 hónap mégiscsak 7 hónap (: De fura is azt mondani,h 7 hónapja nem lakom otthon. Sőt. Nemhogy nem otthon lakom,de nem is Magyarországon és még nem vagyok 21 éves :P Nagyon jó érzés az önállóság!!! De sokat köszönhetek a szüleimnek és a családomnak!!
De térjünk vissza az újakra. Először,amikor megláttam őket a reptéren,nagyon furának tűntek. Megkérdeztem Andrást,aki Szeptemberben elénk is kijött,h mi is így néztünk ki és mondta,h igen. Akkor megnyugodtam,h velük sem lesz probléma (: Nagyon tetszett,h mertek kérdezni és még itt is pár nap után is bombáztak a kérdésekkel (: Szóval jó fejek és aranyosak. Bár ez a fajta munka nekik is fárasztó így az elején,ahogy nekünk is az volt,de idővel belejönnek és megszokják,vagy megszöknek :D
Nem is tudom,h miről írhatnék még. Elég sok olyan dolog is történt velem,ami bennem,mélyen folyt és még most is folyik,de az inkább a személyem alakulása és a dolgokhoz való hozzáállásomon formál. Mivel ezek eléggé személyes dolgok,ezért remélem,nem haragszotok meg,de azt nem publikálom!! (: És a hajam színének megváltoztatása is ehhez köthető... Szőke lettem. Nekem nagyon tetszik! (:
Vannak jó és rossz napjaim,bár néha úgy érzem,h a rosszabb napok többségben vannak,azt tudom mondani,h még mindig jól érzem itt magam,de nem hiszem,h éveket tudnék itt maradni!
Azt pedig,hogy mikor megyek haza látogatni,nem tudom megmondani,sajnálom! Hiányoztok ti is nekem,de most szeretnék gyűjteni,hogy 21. szülinapomon meg tudjam látogatni álom országom: USA-t!!!
De szerintem lekésőbb év végén megyek haza 1-2 hétre! Időben értesítek mindenkit! (:
Most pedig sok üdv és puszi mindenkinek!!

u.i: a legfontosabb ki is maradt: végre GoKartoztam!!!! Imádooooooooooom a sebességet :D A csajokat le is köröztem :P

1 megjegyzés:

  1. Nekünk is hiányzol itthon Mesykénk! Szeretünk Téged!
    Apa, Era, Nócika

    VálaszTörlés